windclon 2010.04.28. 13:20

T-2

Péntek reggel - most már nagyon úgy tűnik - elindulok :)

A bicaj szervízben van, mivel a nyolcasokat, deformációkat ki kell szedni a kerekekből, valamint nem árt a féket is megcsinálni, hogy fogjon rendesen. Meg hát vettem egy szarvkormányt is, mert köztudottan "apró" kezeim könnyen megfájdulnak a hagyományos kormány használatakor. Szerintem egyik első projektem lesz, hogy felülök a bicajra és tekerek valamerre egyet. Mondjuk Zetelakára, vagy Farkaslakára, mert az jó!

Érdekes, de az összepakolandó cuccok listája nem olyan nagy, mint mikor a csigazabálókhoz mentem. Mondjuk ebben közrejátszik az is, hogy azt veszem alapul, hogy meg fogom érteni a nyelvet, és nem leszek elveszve úgy, mint tavaly Valenciennes-ben.

A másik érdekes érzés, hogy amikor szeptemberben megvettem a repülőjegyet Párizsba, akkor kevésbé izgultam az út miatt, mint most. Most valahogy jobban várom, mondhatni alig várom már, hogy induljak!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdely2010.blog.hu/api/trackback/id/tr811958980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bringasnandi 2010.04.28. 15:13:06

A franciáknál Csigát ehetsz, ITT viszont ihatsz jó pálinkát :)

windclon 2010.04.28. 15:27:13

@bringasnandi: Az tuti. A jó pálinkára sokkal nagyobb az igény, mint a csigára...
süti beállítások módosítása