windclon 2010.04.29. 13:24

A GPS titkai

Már csak egyet kell alduni és elindulok. Kíváncsiságból megnéztem mit tud a navigációs készülékem. Az ember azt várná, hogy perfekten, korrektül kiad mindent... Aztán amikor betápláltam a két köztes céllal tarkított utat, akkor kiadta, hogy 1300km... :) Legrosszabb becslés szerint is 950 amúgy. No mindegy. Inkább a táblák követését tartom jónak,mivel a GPS leszoktat a gondolkodásról. Sőőt..engem párszor már kivitt az erdőbe. Persze van, hogy nem árt, de mindenképp lenémítva, ne pofázzon! :) Bevált módszerem inkább, hogy kinyomtatom az útvonaltervet kiemelve a főbb manővereket, a GPS meg jól jön, ha eltévedek.

Szép napsütéses nyári napot!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdely2010.blog.hu/api/trackback/id/tr891961785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janko.peter 2010.05.02. 21:47:40

A GPS az egy köcsög!
Az első Bp.-s utamra elvittem magammal, majd Ő kivisz a városból, belőttem miken keresztül szeretnék menni. Nyilván levezényelt a Lágymányosi híd lábához és benyögte hogy megérkeztünk persze felett ment a híd.

Spr.!

windclon 2010.05.03. 12:40:39

@janko.peter: hehe! Nekem az volt a szép, hogy elvileg van Románia térkép, gyakorlatilag a főutakat mutatja, de falvakat, városokat semmi mást! Kivéve Kolozsvár és Marosvásárhely. Itt Székelyudvarhelyen is csak a főutat ismeri. Szóval ne vegyen senki Navigont!!!! :)
süti beállítások módosítása