Kép napja fáj a fejem. Szerintem köze van ehhez az időjárásnak is. A mai nap kulcsmondata egy kb 6 éves kislány szájából hangzott el itt a ház előtt a parkolóban a nap láttán:

"Napocska! Szia napocska! váááááháááááá!!! juhúú" Páraknak azért remélem beindult a fantáziája e szavak hallatán/olvasatán... :) (Lásd: VHK - Naptánc)

Hét elején voltam Csíkszeredában meló-ügyben. A városnézés az időre való tekintettel elmaradt. Viszont hazaúton felvettem egy, a szakadó esőben stoppoló bácsit. ÉRdemes tudni, hogy errefelé a stoppolás elfogadott, és kvázi hagyománya van. Gondoltam meglesz a napi jócselekedetem, meg hát amúgyis, miért ne segítsen az ember az embertársán... Mókás volt,mert a bácsi nagyon ízesen beszélt, itt-ott nem igazán értettem mit mond, de a lényeg, hogy mesélt arról, hogy erdőőr, és hogy a medvékkel vigyázni kell,mert ahogy a Székelyek alaptörvénye is kimondja, nem játék.

Ezenkívül más nemigen történik errefelé, talán annyi, hogy a Küküllő patak vízszinte megemelkedett, de nem fenyeget olyan kurva világ, mint ahogy a tévében látom Magyarországon van. Tegnap volt Kispál koncert, de nem mentem el, mer tnem voltam jól. Meg annyira igény sem volt. Holnapután csíksomlyói búcsú, remélem el tudok jutni.

Szóval 4-5 nap eső után kisütött a Napocska, az édes napocska!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://erdely2010.blog.hu/api/trackback/id/tr992018410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Albu 2010.05.25. 02:30:50

Képes voltál kihagyni egy Kisnyál-koncertet?! És ha ez volt az utolsó lehetőséged? (Ezt nem úgy értem, hogy – például a macikaki miatt – te szűnsz meg, hanem hogy ők!)
süti beállítások módosítása