Üdvözlet ismét!

Tegnap laza 16 órás buszozást követően visszaérkeztem Székelyudvarhelyre. Bevallom, vártam is meg nem is. Vártam, mivel az otthoni 3 hetes meló eléggé leamortizált agyilag, és nem vártam, mert eljönni még 2 hónapra azoktól akik fontosak nem egyszerű. De hát ez van, ezt kell szeretni :) Este 10-kor még lesétáltam beindítani a kocsit, és mókásan tapasztaltam, hogy valaki a motorháztetőre a porba beleírta az ujjával, hogy "wash me!" (moss le! ) Hát igen, szegény Astra tiszta retek :) Egyébként pöccre indult annak ellenére, hogy közel 1 hónapig állt, akksija már elmúlt 5 éves. Szóval király! :) 

A mai nap telefon-szerzéssel kezdődik, mivel vissza kell adnom a kölcsönkapott Nokiát, mert Laci telefonja megadta magát, és kell. Ezenkívül főzőcske, éééés futááás, súlyzózás vár!! :)  ÉS a legfontosabb majdnem kimaradt: szereznem kell egy meleg takarót, mert itt már most eléggé hideg van, és most kultúráltan és diszkréten fogalmaztam. Szerintem a főbérlőmtől fogok kérni, Júlia néni jó arc és adni fog biztosan. Kész a tea, indul a nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdely2010.blog.hu/api/trackback/id/tr362292049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása